Categorie
 
 
 
Doplnkové služby

Condiții pentru serviciul "Garanția de schimb rapid"

Dacă ați achiziționat serviciul "Garanție de înlocuire rapidă", aveți dreptul la înlocuirea bunurilor deteriorate cu bunuri noi nedeteriorate. Aveți dreptul să vi se trimită astfel de bunuri dacă problema nu poate fi rezolvată prin trimiterea unei piese care a fost deteriorată sau lipsește din ambalaj și afectează funcționalitatea bunurilor, iar fără acea piesă bunurile nu pot fi utilizate la întregul lor potențial. Aceasta nu se aplică pieselor pentru care este necesară intervenția directă în dispozitiv. Bunurile pentru care solicitați serviciul nu trebuie să fi fost utilizate pentru o perioadă de timp mai lungă decât este necesar pentru a stabili că acestea nu sunt funcționale sau deteriorate.

Serviciul poate fi aplicat bunurilor primite de client:
- rupt
- nefuncțional sau care nu vor funcționa corect și vor prezenta defecte de fabricație
- deteriorate în timpul transportului
- incomplete sau rupte în ambalaj

Dreptul de a solicita serviciul expiră:
- în cazul în care bunurile sunt deteriorate prin utilizare excesivă
- în cazul în care bunurile au fost achiziționate la mâna a doua (bunuri second-hand)

În cazul în care nu avem în stoc bunurile/piesele de schimb și nu convenim asupra unui produs alternativ adecvat, aveți dreptul la rambursarea integrală a comenzii dvs. și la retragerea bunurilor prin curier.  Nu puteți solicita o rambursare până când bunurile nu au fost ridicate de la dvs. prin curier.

Vom suporta costurile de înlocuire a bunurilor numai în cazurile în care bunurile sunt rupte, nefuncționale sau incomplete sau rupte în ambalaj. Schimbul va avea loc 1:1, așa-numitul curier vă va aduce un nou colet iar dumneavoastră îi veți da produsele deteriorate, complet ambalate.

Dacă doriți doar să schimbați sau să returnați bunurile, dar acestea nu prezintă defectele menționate mai sus, costul returnării este suportat de client (a se vedea procedura de retragere din secțiunea Procedura de reclamații).

Condiții de revendicare:
- serviciul poate fi solicitat în termen de 5 zile de la data livrării coletului
- este necesar să existe un raport scris de deteriorare la curier (în cazul în care pachetul prezintă semne de deteriorare în timpul transportului sau deteriorarea se datorează manipulării necorespunzătoare a pachetului în depozitul firmei de curierat)

 

Condiții pentru serviciul "Retragerea din contract în termen de 30 de zile fără a se indica un motiv"

Serviciul cu plată prelungește termenul de returnare a bunurilor fără motiv de la 14 zile la 30 de zile. În cazul în care cumpărătorul consumator are acest serviciu în comanda sa, acesta are dreptul de a rezilia contractul fără a oferi un motiv în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor. Perioada de retragere expiră după 30 de zile de la data la care cumpărătorul consumator sau o terță parte desemnată de acesta, cu excepția transportatorului, preia bunurile.